Cam asa porneste totul chiar si intr-o firma mare cum este cea a celor de la Carzone Specials. De la un amestec de spuma poliuretanica de mare densitate.
Daca stiam eu la ce se foloseste cand faceam vaporase din ea, dacia era de mult masina meseriasa....da sa trecem peste asta. cam de aici pornestea ceea ce numim masini modificate
Si incet si cu treaba buna, multa munca si prelucrare mecanica, totul incepe sa ia o forma. Daca credeti ca a iesit din prima va inselati.
Daca te plictisesti prin acasa si afara ploua, ai face ceva si nu stii ce....te invarti in jurul cozii....ai putea incerca niste praguri ....sau poate nu:))
sau poate o fusta spate pare mai simplu??
M-am cam saturat de povesti asa ca de aici o sa fiu mai serios si o sa va spun mai pe scurt ce se intampla....deci, cam asa arata un spoiler spate de BMW gata pregatit pentru a face matrita dupa el
Este asezat pe soclu pentru a se putea retusa toate imperfectiunile dupa care se acopera cu o glazura care sa-i dea aspectul lucios
Se face negativul spolerul adica matrita care va avea o grosime considerabila pentru a prevenii deformarea. Pentru piesele mai compleze aceasta poate fi din mai multe bucati.
Se armeaza bine matrita si se inchid golurile ce urmeaza a fi decupate ulterior pentru a preveni scurgerile de rasina ce ar putea impiedica scoaterea spoilerului din matrita.
Scoaterea din matrita a spoilerului dupa uscare
Urmeaza sa se faca decupajele pentru prizele de aer
Si cam asta r fi rezultatul....
...si cam asa arata o stiva de spoilere care abea asteapta sa ajunga la proprietarii unor masini care in curand vor arata mult mai bine cu un tuning adevarat
Chit complet pentru Peugeot 106 pregatit pentru montare
Fixarea elementelor pe masina pentru ultimele retusuri
Vopsire si montare definitiva. ALTA VIATA NU??:))
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu